sobota 17. decembra 2011

Inkarnácia a misia Avatára

Swamijimu bola polozena otazka, ze koho inkarnacia on vlastne je. Ze niekedy nam pripada ako Shiva, niekedy ako Devi, niekedy ako Krishna a my sa nevieme zhodnut na odpovedi. Tato otazka bola polozena uzasnou bytostou z Bangalore ked sa dovolala Swamijimu cez program "Zavolajte Avatarovi". Jej otazka otvorila mysticke dva tyzdne Swamijiho tajomstiev o jeho osvieteni.
Swamiji odpovedal:


Po vasej smrti a pred kazdym narodenim si vyberiete najlepsie zazitky, skusenosti a vedomosti z vasich vsetkych predoslych zivotov a z nich si zostavite nove telo. Ja kedze som inkarnacia, som si moje telo zostavil vedome, strategicky. Vybral som si tie najlepsie bio-pamate a mozgy ktore sa kedy udiali na planete Zem. Vybral som si yoginske telo Arunagiriyogishwara (Shiva samotny), vybral som si silu a odvahu Meenakshi (Devi samotna) a strategicke planovanie a managementske schopnosti Sri Krishnu. Pamatajte, ak vo vasom zivote vyjadrujete vzorce spravania ako su odvaha, vytrvalost, sila, tak ste sa s nimi nenarodili, ziskali ste ich pocas zivota ako odpoved na urcitu situaciu vo vasom zivote. Ale v mojom pripade ja som sa s tymito vlastnostami narodil. Odvaha Meenakshi, yoginske schopnosti a siddhis (nadprirodzene schopnosti ako schopnost prebudzat kundalini, levitacia, materializacia, teleportacia atd.) pochadzaju od Arunagiriyogishwaru a moje strategicke schopnosti su priamo od Krishnu. Takze mozem povedat, ze som inkarnacia Meenakshi, Arunagiriyogishwara, Krishnu a niecoho ovela viac, co sa neda popisat. Ja som inkarnacia seba samotneho. 


Nahliadnite do svojho zivota, zaznamenajte ktore emocie su dominantne vo vasom zivote a spatne najdite to spojivko ze odkial ste si ich vybrali. Pochopenim mojej inkarnacie mozete odhalit tajomstva vasich samotnych inkarnacii a stat sa uvedomenym osvietenym clovekom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára